2013-04-09 | 05:33:38

Nattpanik

Hej bloggen och ni som fortfarande kikar in här. Jag måste få skriva av mig lite.
Jag vaknade precis i panik av en riktigt sjuk dröm som kändes så jävla verklig så det knappt finns. Det började med att vi var några kompisar som åkte luftballong (haha av någon konstig anledning) men inte högt. Sen kraschade min kompis med den och polisen stod runt hörnet och fick se det så stack dit. Vi gick till folkmassan som stod på en mack, plötsligt från ingenstans hör jag ett litet barn skrika och det skär verkligen i hjärtat. Det lilla barnets föräldrar följer efter en man som tagit barnet ifrån dom och dom samlades med oss, helt random. Mannen riktar sin pistol mot barnets huvud och den lilla killen gråter och skriker för sitt liv, även hans föräldrar. Alla runt om kring ligger stilla i chock på marken och bara ser på, även jag. Jag råkade göra ett ljud så mannen riktar sin pistol mot mig, håller kvar i flera sekunder, jag kände att han inte banga för att skjuta mig. Sekunden innan han skulle skjuta så vaknar jag i panik och börjar asböla.
Bara för allt kändes så himla verkligt att det är sjukt. Jag kommer ihåg allt in i minsta detalj.
Ni som sett "medium" ni vet hur hennes drömmar är, detta var exakt en sån, och sättet hon alltid vaknar på + alla känslor som fanns med under drömmen bara kom ut i tårar av rädsla och lättnad över att det bara va en dröm. Men så verkligt det kändes, heeeeelt sjukt!
Jag kommer aldrig mer våga sova, kommer tro att jag kommer drömma sånt här. Undra varför jag drömde just detta, att jag skulle bli skjuten?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: