2013-01-20 | 19:45:10

Påväg hem från Stockholm

Helloooooo, sitter på tåget hem till skåneland igen. Stockholm, ja vad ska man säga? UNDERBART. Det fyller väl de mesta :)
På fredagen när vi kom upp så gick vi på Stureplan, vi va inne på sturegallerian och sen gick vi vidare till NK. Sen stack vi hem till min pojkväns kusiner där vi bodde över helgen. Vi köpte med oss pizza hem och vi kolla på gladiatorerna och farmen sen hade vi myskväll/filmkväll resten av kvällen. Somnade väl runt 3.
På lördagsmorgonen gick vi upp och fixa till oss o sen stack vi till barkaby där jag köpte en JL tröja, sen åkte vi vidare till Sollentuna galleria där jag köpte ett par rosa mjukisbyxor och lite andra saker till kvällen, då det va dags för 50-årsfest.
Efter festen stack vi hem runt 12-tiden och då satte vi oss och kollade på "hypnotisören" sen gick vi och la oss kl 3 igen.
Idag gick vi upp vid 11-tiden och vi blev skjutsade till t-centralen där vi låste in våra väskor och sen gick vi en runda i gamla stan och vi gick förbi kungliga slottet. Sen kl 16 gick tåget hem, vi kommer va hemma i Trelleborg vid 11-tiden så jag ska försöka sova lite nu, sen när vi kommer hem ska vi möta upp några vänner och snacka lite. Imorgon är det jobb som vanligt :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: