2013-01-15 | 22:40:00

Drama, drama, drama..

Hahaha.. För 4 dagar sen la jag ut en bild på instagram som de stod i princip "kommer du ihåg när jag sa att jag behöver dig? De va en lögn, här står jag utan dig och jag mår hur bra som helst" på engelska, de va inte riktad mot någon, jag bara la ut den för jag kände för det, det hade ingen betydelse. Sen nu lägger min fd bästa vän ut en bild där de stod "good to see that you made it without me. I couldn't care less if you wouldn't. Bitch" hmm, undra om hon kände sig träffad. Om detta nu va riktat "tillbaka".. Haha sånt töntigt skit håller jag inte på med. Jag är nog lite för mogen för sånt, i don't know.. :)))

1 Kommentarer
Anonym:

Men du kan ju börja tänka på varför man känner sig träffad Rebecca? Det är ju en ren uppenbarelse.

2013-01-23 | 19:54:41
URL: http://jbjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: