2013-02-01 | 11:26:01

.

Igår efter jobb tog jag bussen till Trelleborg för att fixa en sak på banken som vi glömt göra sen vi tog studenten. Så träffade den andra som va tvungen att vara med. Det va skönt att få träffa henne igen, det va ett tag sen och God i miss her.. Förstod inte hur mycket jag saknat henne förrän man väl träffa henne igen, även om det inte alls va som förr så kändes det ändå okej trots allt som hänt mellan oss. Får se med tiden hur allt blir, för hon är en pusselbit till mitt liv, för att jag ska må bra. Utan henne funkar det inte 100%. Hon va min andra halva innan, och hon kommer alltid att vara en del av mig. Om vi umgås och snackar, även om vi inte gör det. Känns tomt utan henne i mitt liv.
Så mycket vi gjort tillsammans. Så mycket skratt. Så mycket tårar och skit vi har gått igenom så har det alltid löst sig sen, jag hoppas det gör det nu också..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: