2012-04-09 | 19:55:34

Senaste + allmänt

Senaste

Låt du hörde: 999 - kent
Film du såg: the amityville horror (2012)
Mat du åt: Big mac
Kram: Teddy
Resan: Spanien
Dröm: ?
Person du träffade: mamma
Person du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: kevin
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig ätit det haha
Gången du var utomhus: när jag gick från bilen in i huset, 1 timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: minns inte
Saken du köpte: big mac

Allmänt

Ska bli roligt:
Ska inte bli roligt: skolan börjar imorgon
Sparar till: resa
Önskar att jag var bättre på: spara mina pengar

Hur mycket shoppar du för i månaden: ingen aning
Någon du saknar: hmm..
Vad har du gjort idag: Varit hos teddy en stund
Brukar du svära mycket: nej, bara ibland.
Hur tidigt stiger du upp: på vardagar halv 6
På helgerna: runt 11-12
Vad ska du göra ikväll: Bara ta det lugnt
Hur många timmar sover du per natt: olika
Bästa saken som hände förra sommaren: jag kom nära 2 personer som nu är mina bästa vänner
Längd: 169 typ
Skostorlek: 37/38
Byxa, kjol eller klänning: Jeans.
Senast utlästa bok: Minns inte, läser inte böcker
Beskriv dig själv med fem positiva ord: glad, snäll, omtänkssam, +2
Jag tränar: på gym (när jag pallar)
Något jag ville bli när jag var liten: prinsessa
Något du vill bli när du blir stor: rik
Är du kär: kanske det
Hur många har du varit kär i: 2
Några få bästa vänner, eller många vänner: Några få bästavänner.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: