2011-01-12 | 19:51:02

Boooooring?

Namn? - Rebecca Persson
Exakt ålder? -  17 år, 9 månader o 7 dagar

Vart bor du? - svedala

Bor tillsammans med? - mamma, pappa o lillasyster
Husdjur? inte längre
Färg på ditt hus? - mörkbrunt.
När är du född? -930405
Klass? - HP09B
Vilket år tar du studenten? - 2012

Något jobb? - nja

När ska du sova ikväll? - när jag går o lägger mig
Duschat idag? - igårkväll
Kramat någon idag? - japp
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - köttbullar o potatis
Dagens klädsel? - leggings, linne o tröja
Har du många vänner? - lagom
Hur många har du kysst? - haha räknar inte
Vem kramade du senast? - amanda
Hur många vill du ha sex med? - har känt mig som en nunna de senaste månaderna, så klarar mig nog ett tag till. men med vem är en bra fråga
Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - mamma 
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - nehe ball - teddy


SENASTE:

Personen du tänkte på? - don't know
Gången du spydde? - några dagar efter jag blev dumpad
Gången du grät? - igår
Pizzan du åt? - kebabpizza
Gången du var i göteborg? - sommaren -09 tror jag
Gången du var i stockholm? - aldrig
Gången du var full? -  nyår

Gången du var hög? - aldrig
Personen som såg dig gråta? tror de va teddy, amanda, mikaela o valeria


ANTAL:

Personer du älskar? - ingen aning
Personer du hatar? - ingen
Personer som sagt jag älskar dig? - tro man räknar
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
Glassar du ätit på en dag? - många
Festivaler du varit på/ska på detta året? - vet inte än
Gånger du haft minnesluckor? - några få

Piercingar har du? - 6 i örat, o haft i naveln
Personer du saknar just nu? - 2
Gånger ditt hjärta brustit? - 1


VEM:

Vill du kyssa nu? - mitt ex
Ska du träffa imorgon? - dom i klassen, sen martin på kvällen
Sjöng du senast för? - dom som lyssnade på mig i skolan

Hade du senast en msnkonversation med? minns inte
Spelade du tv-spel med senast? - jonathan
Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jadu
Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö
Vill du sova brevid inatt? - du har en gissning


VAD:

Gör dig glad? - när jag får som jag vill
Gör dig ledsen? - för mycket faktiskt
Vad vill du helst göra nu? - äta, jag är hungrig! hahaha
Önskar du att du slapp göra? - vara så jävla 
Vill du ha nu? - pengar, piercing o tatuering

Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar till resan i sommar
Längtar du till? - när jag blir 18!

Tycker du om dina betyg? - jag är nöjd, men de kan ju alltid vara bättre

Ångrar du ditt liv? - nej
Är det bästa som har hänt dig? - jonathan..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: