2011-02-25 | 11:49:26

Sån här rolig lista

Nu har jag rätt så tråkigt, så nu ska jag svara på lite sånna här roliga frågor jag hitta på emmas blogg!


 

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 90a tror jag
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – två
Vad tycker du om kärlek? – får använda emmas svar här, de är braa när de är bra
När kramade du någon sist? – igår
Kramade du någon speciell person? - ida
Har du svårt för att bli kär? - inte direkt
När kysste/hånglade du med någon sist? - .
Ångrar du det? – .
Är du singel? – ja
Är du kär? – nej
När fick du senast en komplimang? – igår
Har du hånglat med någon av samma kön? – nej

 

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - nej
Playat? - nej
Hånglat med nån riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 50 pers – nej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - tror alla gjort de
Varit nykter på nyårsafton? - men ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? – nej
Skämts över dig själv? - ja, många gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? – ja
Tar du droger? – nej
Dricker du? – ja
Vilka kläder sover du i? – trosor
Vad hatar du verkligen? – jobbiga o irriterade personer
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – ja
Är du ensam nu? – jag är ensam hemma ja
Vill du gifta dig? – om jag hittar den rätta
Vill du ha barn? – ja

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
, förutom jag själv, mathilda o min syrra
Såg dig gråta? – mikaela
Fick dig att gråta? – j
Du gick på bio med? – mamma o syrran
Skällde på dig? - minns inte, jag är en snäll tjej

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? – ja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? – kanske
Köpt någonting? - ja
Sjungit? – ja
Saknat någon? – kanske

 

1 Kommentarer
emma:

hihi, du är den andra som snor denna listan. jag är så rolig :D

2011-02-25 | 20:20:45
URL: http://emmaekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: