2010-11-14 | 21:42:47

Svar på frågestunden

Vad är det pinsammaste du gjort? ;)
- Igår när vi satt på bion och såg paranormal activity 2 och de hände något skitläskigt och jag hoppa till o skrek :(
- Sen en gång när jag och en kompis stod på ica och delade ut reklamlappar för friskis o svettis va jag så inne i de o skulle dela ut till alla jag såg o råkade ge en till en rullstolsbunden kvinna.. 

Vem sms du med som gjorde dig glad?
En i min klass, som ställt upp för mig så mycket den sista tiden

Berätta en ovana du har! ;)
Jag kan inte rapa :(

Vad är det bästa med dig?
Jag skulle tro att de är att jag alltid finns där för mina vänner när dom behöver någon att prata med
(även om jag inte är så bra på ord, men en bra lyssnare).
Jag är omtänkssam och bryr mig om alla. Vill inte att folk ska må dålig eller så
Jag har en väldigt speciell humor, skrattar åt allt typ. Så man kan säga att jag är glad av mig också.

Vill du läsa en svensk översättning av koranen?
Det intresserar mig inte

Har du sett en ko på en trehjuling?
Haha nej?

Gillar du ägg? Med eller utan salt? Har du kaviar på?
Äter bara de vita, inte äggulan, o ibland har jag salt o kaviar på

Hur länge har du o din kille varit ihop? :D
Vi är inte tsm längre tyvärr :(
De tog slut för 2 veckor sen, men hade vi varit tsm nu så hade de varit 2 år o 11 månader idag faktiskt
(jag har inte orkat byta header, pga att att jag inte har fixat någon annan bild än)

Godaste maten?
Finns inget godare än tacos tycker jag, eller mitt ex mammas kött o pommes :)

Vad är de roligaste med att blogga?
Att de finns folk som gillar min blogg, men att få snälla o fina kommentarer är nog de roligaste :)

Vad är din favoritfärg? :)
Jag har ingen favoritfärg ;)

Vad tycker du bäst om i ditt hus? ^^
Att jag har en hel våning för mig själv, med mitt rum, badrum med bubbelbadkar o ett stort tv-rum :)

Vilka är dina favoritparfymer?
Till tjejer: Christina Aguilera  bild finns här
Till killar: Van gils  bild finns här

Hur länge har du bloggat?
Ett år

Bästa frågan: Petra - Berätta en ovana du har
Gillar du ägg ?
Och i så fall:
Med eller utan salt ?
Har du kaviar på
3 Kommentarer
♥ L A I L A ♥:

kul att läsa =)

2010-11-15 | 16:33:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
emeliiens:

hahah ko på trehjuling, fantasi alltså :D

2010-11-15 | 16:45:39
URL: http://emeliiens.blogg.se/
F E L L A N:

Tråkigt att det tog slut med din pojkvän, ni var ju tillsammans så länge. hoppas allt är bra för övrigt :)

2010-11-15 | 17:05:16
URL: http://fellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: