2010-11-09 | 18:34:15

10 saker ni kanske inte visste om mig

- jag är singel igen
- jag hatar att ta emot saker från andra (tex när någon bjuder på bio osv)
- jag känner mig inte som mig själv i mitt rum längre sedan jag rensade bort alla foton på mig o mitt ex
- jag hatar insekter o spindlar
- jag älskar vårt gäng i skolan, assköna människor!
- jag gick på dans i 7 år när jag va liten
- jag är rädd för att bli vuxen
- jag längtar tills jag blir 18
- jag vill pierca läppen och tatuera mig
- jag älskar min familj o släkt mer än allt annat i världen, dom är bäst ♥
3 Kommentarer
Kusinen Mathilda:

Älskar dig Skiiit mkt kusinen <333

2010-11-09 | 18:53:19
anna:

Hallå :) va fin blogg



Vill du bara hjälpa mig, vill bara ha din åsikt om hur jag ska ha håret?. Finns bilder nu i de senaste inlägget :)

2010-11-09 | 20:56:40
URL: http://ankeis.blogg.se/
camilla sandström:

veckans blogg tävling pågår i min blogg :)



kika gärna in och delta!

2010-11-10 | 06:36:29
URL: http://fffluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: