2010-06-04 | 13:36:11

svar på frågestunden

Hur har du gjort din design, har du själv gjort den eller har du tagit hjälp av någon?:)
Jag har gjort den själv :)

Skulle du helst: Bada i mens och få en kallsup? eller... Bli bortrövad till en liten by i Somalia, och sedan bli frisläppt utan kläder, pengar och pass?
Kallsup kanske..

Hej, hur gör man för att få endast den lilla "play" rutan av ett youtube klipp i bloggen? kram
Det kan jag visa i ett eget inlägg :)

Vilken är den svåraste frågan du någonsin fått och vad svarade du ?
Ifall det var okej för mig att ta en pause i mitt o min pojkväns förhållande, jag svarade att det var okej, men som tur va varade pausen inte alls länge. För mig är han min andra halva, vill ju inte mista honom :)

Hur många pojväner har du haft??
På låg-och mellanstadiet var jag någon av de populära i klassen, men om det räknas vet jag inte, haha. Men om man räknar på högstadiet så hade jag 4-5 pojkvänner, 2 av dom var under en långre tid och det ena av dom är jag fortfarande tillsammans med :)

Är du oskuld?
Jag har haft sex, ja.

Är du bi?
Nej, inte alls.

Hur länge har du och din pojkvän varit tsm?
den 14onde juni har vi varit tillsammans i 2 ½ år :)

Vad är det pinsamaste du har gjort? :)
Hmm, svår fråga.. Jag har nog gjort många pinsamma saker, haha! Kommer inte på något just nu, o detta är inte så pinsamt men en gång när jag skulle säga ''nej, jag är neutral'' så sa jag ''nej,jag är steril'' helt seriöst. Som sagt, inte så pinsamt..

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Var inne och kollade på bloggen precis, o det verkar vara en rolig blogg med härliga tjejer som skriver

Vilka bloggar läser du?
Kända bloggar: Kissie (såklart), Paow, Dennism och Dessie
Vänners bloggar: Emma, Felicia, Tove, Matilda och Lousie
1 Kommentarer
Sazzy:

Svar : Fan vad härligt! Åker imorn då asså?! Åh, jag måste vänta tills på tisdag, jag spricker nästan för att jag är så taggad! xD

2010-06-06 | 14:27:11
URL: http://rockdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: