2010-12-16 | 20:42:28

133 frågor (för jag har tråkigt)

- 4 frågor om förhållanden
är du singel? - mm
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tror inte på kärlek längre
hur många har du varit kär i? - en
är du kär just nu? - olyckligt kär skulle man väl kunna säga


- 10 frågor om dig själv
namn? - rebecca
när fyller du år? - 5 april 
några piercingar? - öronen, har haft i naveln
vad har du på dig just nu? - mjukiströja o jeans
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna bredvid den man älskar
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är awesome
vad är du bra på? - att inte göra någonting alls
vem älskar du mest på denna jorden - min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon


- 6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är roliga på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner? - alla
vem är mest partyprisse? - ida
vem är den du helst har filmkväll med? - dom som vill
vem av dina vänner är mest "evil"? - amanda ;)


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - jag
vem ser roligast ut i din familj? - ingen
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? - inte nu längre
vem har du mest gemensamt med? - min syrra
vem står för underhållningen? - alla
vem sover du oftast med? - min syrra
roligaste kvällen med familjemedlem? - vi har ofta roligt tillsammans



- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - skolan och sen absolut ingenting
har du varit glad idag? - blandade känslor
har du varit ledsen idag? - mmhm
har du gjort något bra idag? - något bra, de vet jag inte
vad ska du göra nu? - svara på sms o fortsätta svara på dessa frågorna
har du gjort något dåligt idag? - ja
vad har du ätit idag? - en bulle, potatisbullar i skolan, kebabtallrik till kvällsmat
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - jag är alltid trött
vad händer imon? - först skola, sen ikea med mikaela o emelie, sen ska vi hem till mikaela på kvällen så kommer amanda också
går du i skolan? - ja
har du varit i skolan idag? - ja


ANNAT
Hur mår du just nu? - dåligt (som hela dagen..) men ändå glad
Har du piercat dig? - den frågan kom innan?
Är du hungrig nu? - verkligen inte
Vad är klockan nu just nu? - 20:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook och blogg.se 


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - teddy
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - krille
Vem sms:a du till senast? - teddy


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter här med mig
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - han är också i detta rummet

ÖVRIGT
Gillar du punk? - funkar
Har du sminkat dig idag? - nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband? - har inget speciellt
Vad gillar du för musik? - "radiomusik" o hårdrock


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej, eyeliner
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse?  - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - foundation
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - nersläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? - typ
Duschar du varje dag? - försöker
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej, vem orkar?


KÄRLEK
Är du kär just nu? - den frågan kom innan
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - vet inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - inte direkt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - martin
Hur länge höll det? - haha de minns jag inte

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel är ganska najs faktiskt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja, när jag va liten
Vem sov du senast bredvid? -  mathilda tror jag

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - hemlis
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
När fick du din första kyss? - det minns jag inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -typ 18-20?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha vilken fråga! o nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - lika tror jag
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ?  - lite badboy stil, omtänkssam o mysig

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: